Szünet / Pause

Egy darabig most kórházban leszek ezért blogilag nem leszek túl aktív. Közben azért tervbe vettem (nekem) munkásabb darabok elkészítését, gondoltam én is kipróbálom a Caprichos karkötőt, egy széles peyote kariba is belefogtam, remélem kedvem is lesz hozzájuk :) És végre 16mm-es golyót is szeretnék begyöngyözni, ilyen méretben még sosem sikerült, van erre valami recept vagy mindenki magától tapasztalja ki? Nekem sosem jön ki jól a szaporítás, vagy túl korán vagy túl későn vagy túl sokat szaporítok. Kicsiben pedig szeretem az ilyet, itt egy kép a legutóbbiról. Nagyon tetszik ez a pezsgőszínű gyöngy :)




Remélem közben rám kacsint a szerencse is valamelyik blogjátékon. Ha így alakulna, mindenképp jelentkezni fogok, csak nem tudom még hogy mikor :)

3 megjegyzés:

  1. Vigyázz magadra és épülj fel gyorsan!

    VálaszTörlés
  2. Jobbulást! Remélem nem sokáig fogsz ott rostokolni :)

    VálaszTörlés
  3. Jobbulást, mielőbb felépülést kívánok neked! :(( És nagyon tetszenek a kis bogyóid!!!:)) A munkás darabokhoz is sok kitartást, biztos szépek lesznek!

    VálaszTörlés

Köszönöm hogy hozzászólsz!
Thank you for leaving a comment! :)

Related Posts